Call centrum pro restaurace

Zvládat polední špičku v kuchyni, obsluhovat plný plac, a ještě k tomu vyřizovat telefonické objednávky hladových zákazníků může být nadpozemský úkol. Ignorovat vyzvánějící telefon ale není dobrá strategie: rychle a dobře zvládnutý hovor totiž může být podstatný pro získání nového hosta, který se k vám bude opakovaně vracet. Abychom vám s tím pomohli, přišli jsme s revolučním konceptem - speedlopro call centrem.

Snadno a rychle přesměrujte svoje telefonní číslo pro rozvoz jídla na naše call centrum. My se představíme jako vaše restaurace a přijmeme za vás objednávku. Tu nejen vyřídíme, ale včetně profilu zákazníka ji uložíme, a vy tak při příštím volání ze stejného čísla budete vědět, že právě telefonuje pan Novák z Lánů.

Všechny hovory také nahráváme a ukládáme k profilu zákazníka, a vy je tak můžete použít třeba pro případné dohledání nebo upřesnění objednávky.

Zní to dobře?

Tak už nečekejte, nechte nám tu váš kontakt a my se vám obratem ozveme.