speedlo pro

speedlopro logo

zrychluje cestu na stůl zákazníka

speedlo akce

co všechno vám můžeme nastavit...

X+1 pizza zdarma

Příklad: 2+1 pizza zdarma

Všechny položky musí být z jedné kategorie (například Pizza 32cm).

Možnosti:

a) počet pizz, ke kterým je 1 pizza zdarma (např.: 2+1, 3+1…)

b) je možné akční pizzu jen zlevnit například na polovinu (např.: 2+ pizza za polovinu)

c) do slevy je možné započítat i obal zdarma

Získání pizzy zdarma lze podmínit tak, že zákazník musí zadat promokód při objednávce (předem

definovaný text – například „nejpizza“).

X+Y položek zdarma

Příklad: 4x velká pizza + 2x malá pizza zdarma

Položky X a Y jsou z různých kategorií a v libovolném počtu (například 5x velká pizza + 2x malá pizza

zdarma)

Možnosti:

a) nastavení počtu pizz, ke kterým je bonus přičtený. Bonus může mít také libovolný počet (např.:3+2, 6+3…)

b) do slevy je možné započítat i obaly zdarma

Bonus zdarma

Příklad: Pepsi k hamburgeru zdarma

Zákazník dostane položku (například nápoj nebo hranolky) zdarma po splnění pravidel.

Možnosti:

a) bonus se přidá k jakémukoli receptu v rámci vybrané kategorie (například hamburgery)

b) hodnota košíku je vyšší než zvolená částka (například pepsi zdarma k objednávkám nad 300Kč)

Získání bonusu lze podmínit tak, že zákazník musí zadat promokód (předem definovaný text) při

objednávce (například z letáčku zná promokód „pepsi“)

X-tá. pizza zdarma

Příklad: 10. Pizza zdarma

Systém sleduje zákazníkovi objednávky s pizzou a po 9. Objednávce odešle zákazníkovi promokód,

který uplatní u 10. Objednávky (dostane tedy 10. Pizzu zdarma).

Možnosti:

a) lze nastavit po kolikáté objednávce se má promokód odeslat

b) lze nastavit, které kategorie jsou v rámci objednávky sledovány (například malá a velká pizza)

c) může se sledovat jen počet objednávek daného zákazníka (nemusí být podmíněno žádnou kategorií)

– například po 10. jakékoliv objednávce zákazník obdrží promokód na něco zdarma

Promokódy jsou v tomto příp adě nepřenosné a může je uplatnit jen zákazník, který

objednávky udělal.

Sleva XXX Kč

Příklad: Sleva 100 Kč při objednávce nad 500 Kč

a) slevu lze nastavit jak na pevnou částku, tak na procentuální slevu z objednávky

b) lze nastavit cenu objednávky, od kdy se sleva uplatní (probíhá automaticky).

Příklad, při objednávce nad 600Kč dostane zákazník slevu 10%.

Sleva X %

Příklad: Sleva 10% za různých podmínek

Možnosti:

a) výši slevy v procentech lze nastavit

b) slevu lze podmínit různými pravidly

c) slevu na objednávku lze podmínit promokódem

Příklady použití:

Sleva 20% v happy hours (objednávky mezi určeným časem, např: 14-17 hod)

Sleva 15% na osobní odběr

Sleva 10% v určité rozvozové zóně

Sleva 25% na určitou kategorii (například nápoje)

Sleva 20% při použití promokódu (například akce na facebooku, kde je uveden daný promokód)

Sleva X % pouze pro obsluhu

Do pokladny a admina přidáme tlačítko s uvedenou procentuální slevou, které se přidá k objednávce a tím jí zlevní o daný počet procent

Možnosti:

a) výši slevy v procentech lze nastavit

Typické použití:

Sleva na místě pro zákazníka.

Benefit pro zaměstnance.