zrychluje cestu na stůl zákazníka
co všechno vám můžeme nastavit...
Příklad: 2+1 pizza zdarma
Všechny položky musí být z jedné kategorie (například Pizza 32cm).
Možnosti:
a) počet pizz, ke kterým je 1 pizza zdarma (např.: 2+1, 3+1…)
b) je možné akční pizzu jen zlevnit například na polovinu (např.: 2+ pizza za polovinu)
c) do slevy je možné započítat i obal zdarma
Získání pizzy zdarma lze podmínit tak, že zákazník musí zadat promokód při objednávce (předem
definovaný text – například „nejpizza“).
Příklad: 4x velká pizza + 2x malá pizza zdarma
Položky X a Y jsou z různých kategorií a v libovolném počtu (například 5x velká pizza + 2x malá pizza
zdarma)
Možnosti:
a) nastavení počtu pizz, ke kterým je bonus přičtený. Bonus může mít také libovolný počet (např.:3+2, 6+3…)
b) do slevy je možné započítat i obaly zdarma
Příklad: Pepsi k hamburgeru zdarma
Zákazník dostane položku (například nápoj nebo hranolky) zdarma po splnění pravidel.
Možnosti:
a) bonus se přidá k jakémukoli receptu v rámci vybrané kategorie (například hamburgery)
b) hodnota košíku je vyšší než zvolená částka (například pepsi zdarma k objednávkám nad 300Kč)
Získání bonusu lze podmínit tak, že zákazník musí zadat promokód (předem definovaný text) při
objednávce (například z letáčku zná promokód „pepsi“)
Příklad: 10. Pizza zdarma
Systém sleduje zákazníkovi objednávky s pizzou a po 9. Objednávce odešle zákazníkovi promokód,
který uplatní u 10. Objednávky (dostane tedy 10. Pizzu zdarma).
Možnosti:
a) lze nastavit po kolikáté objednávce se má promokód odeslat
b) lze nastavit, které kategorie jsou v rámci objednávky sledovány (například malá a velká pizza)
c) může se sledovat jen počet objednávek daného zákazníka (nemusí být podmíněno žádnou kategorií)
– například po 10. jakékoliv objednávce zákazník obdrží promokód na něco zdarma
Promokódy jsou v tomto příp adě nepřenosné a může je uplatnit jen zákazník, který
objednávky udělal.
Příklad: Sleva 100 Kč při objednávce nad 500 Kč
a) slevu lze nastavit jak na pevnou částku, tak na procentuální slevu z objednávky
b) lze nastavit cenu objednávky, od kdy se sleva uplatní (probíhá automaticky).
Příklad, při objednávce nad 600Kč dostane zákazník slevu 10%.
Příklad: Sleva 10% za různých podmínek
Možnosti:
a) výši slevy v procentech lze nastavit
b) slevu lze podmínit různými pravidly
c) slevu na objednávku lze podmínit promokódem
Příklady použití:
Sleva 20% v happy hours (objednávky mezi určeným časem, např: 14-17 hod)
Sleva 15% na osobní odběr
Sleva 10% v určité rozvozové zóně
Sleva 25% na určitou kategorii (například nápoje)
Sleva 20% při použití promokódu (například akce na facebooku, kde je uveden daný promokód)
Do pokladny a admina přidáme tlačítko s uvedenou procentuální slevou, které se přidá k objednávce a tím jí zlevní o daný počet procent
Možnosti:
a) výši slevy v procentech lze nastavit
Typické použití:
Sleva na místě pro zákazníka.
Benefit pro zaměstnance.
|