zrychluje cestu na stůl zákazníka
Jaké novinky jsme si pro vás připravili tentokrát?
⚡ Nastavení různých časů na zóny
⚡ Řazení objednávek podle času doručení
⚡ Změna výchozího času doručení a rychlé zavření pro více poboček
⚡ Zobrazení požadavku o storno v kuchyni
⚡ V detailu objednávky uvidíte, že byla objednávka přesunuta z jiné pobočky
⚡ Aplikace Driver - nastavení telefonu
⚡ Přehled a vytváření zaměstnanců přímo v adminu
Máte zónu, která je daleko a nestíháte na ní dovážet za váš nastavený výchozí čas?
Na každou zónu si nyní můžete nastavit různý čas, který se přičte k výchozímu nastavení času pro doručení objednávky:
Vše se samozřejmě projeví v objednávací aplikaci:
V nastavení aplikace si nyní můžete nastavit řazení objednávek (v příjmu objednávek) dle času doručení. Momentálně se objednávky řadí podle času vytvoření.
Pokud máte více poboček, máme pro Vás dvě zkratky, která se vám jistě budou hodit.
Až čtyřem pobočkám najednou můžete nastavit výchozí čas doručení/vyzvednutí a také je můžete rychle uzavřít.
1) Změna výchozí čas vyzvednutí:
2) Uzavření čtyř poboček najednou:
Jak řidič ke statistikám přišel. Řidiči se nově mohou přihlásit do adminu a zkontrolovat si objednávky, které vezli (jiné objednávky se jim nezobrazují).
Jak požádat naši podporu o storno už víte a teď o požadavku bude ihned vědět i vaše kuchyně! Objednávka, která má být stornovaná se zobrazí červeně:
Ať máte přehled.
Spoustu z vás nás žádalo o omezení statistik pro pokladní. Tak je to tady!
Výchozím nastavením je, že pokladní uvidí statistiky staré 4 dny.
Vše se dá nastavit ať už budete chtít, aby Vaši pokladní viděli veškeré statistiky, nebo omezené třeba na 1 den.
Už víte co musíte udělat? Napsat nám na podpora@speedlo.cz, my se o vše postaráme.
Přišli jsme na dalšího možného pachatele, který nám blokuje posílání polohy z telefonu při využívání aplikace Driver. Pokud máte android 11 je nutné nastavit optimalizaci výdrže baterie - NEOPTIMALIZOVAT!
Asi nejrychlejší cestou je jít do nastavení telefonu a
1. Ve vyhledávání zadat optimalizace.
2. Prokliknout se na optimalizace výdrže baterie.
3. Zobrazí se všechny aplikace, které jsou seřazeny podle abecedy, najděte aplikaci speedlo driver a klikněte na ní.
4. Zaškrtněte neoptimalizovat a potvrďte.
Zakládat uživatele můžete přímo z adminu. Stačí jít do „správy poboček“:
Zde uvidíte všechny zaměstnance zaměstnané ve vybrané pobočce.
Můžete zaměstnance vytvářet, upravovat a také jim zablokovat přístup - uživateli příjde e-mail s obnovou hesla, do té doby nemůže v administraci pracovat.
⚡ pokladní, pokladní vytváření objednávek
Základ pro správu objednávek.
⚡ provozní
Přístup k celé pobočce, k nabídce, statistikám atd.
⚡ řidič
Může se přihlásit do aplikace driver, má přístup ke statistikám objednávek, které vezl.
⚡ účetní
Přístup ke statistikám podniku.
⚡ pokladní - přiřazení řidiče
Uživatel může k objednávce přiřadit řidiče.
⚡ pokladní - změna platební metody
Uživatel může změnit platební metodu na objednávce např. z kartou na hotově
(pokud se nejedná o objednávku zaplacenou přes platební bránu).
⚡ pokladní - změna typu doručení
Například změna objednávky z doručení na osobní odběr.
⚡ pokladní - přesuny objednávek
Pokud potřebujete přesouvat objednávky mezi pobočkami jedné značky, můžete s tímto oprávněním.
⚡ pokladní - statistiky
Umožní přístup do statistik, omezený na 4 dny.
⚡ pokladní - uzávěrky
Uživatel může vytvářet uzávěrky a nahlížet do historie uzávěrek omezené na 60 dní.
⚡ pokladní - bez omezení historie statistik a uzávěrek
Toto oprávnění ruší omezení statistik a uzávěrek. Uživatel vidí vše.