Obsah článku
Nakup dva a jeden získáš zdarma
X + 1 PRODUKT ZDARMA
Příklad: 2 + 1 pizza zdarma, 4 + 1 pizza zdarma atd.
Všechny produkty musí být z jedné kategorie, například Pizza 32 cm.
Další možnosti nastavení:
- Počet produktů, ke kterým zákazník získá jeden produkt zdarma, můžeme nastavit dle vašeho přání (například 2 + 1, 3 + 1 atd.).
- Akční produkt je možné nabídnout se slevou, třeba za polovinu ceny (například: dvě pizzy + pizza za polovinu).
- Do slevy je možné započítat i obal zdarma.
Získání produktu zdarma může být podmíněno tím, že zákazník musí zadat promo kód při objednávce (předem definovaný text, například „nejpizza“).
Nakup tři a dva získáš zdarma
X + Y PRODUKTŮ ZDARMA
Příklad: 4x velká pizza + 2x malá pizza zdarma!
Produkty X a Y jsou z různých kategorií a v libovolném počtu (například 5x velká pizza + 2x malá pizza zdarma).
Další možnosti nastavení:
- Nastavení počtu produktů, ke kterým je bonus připočten. Bonus může mít také libovolný počet (například 3 + 2, 6 + 3 atd.).
- Do slevy je možné započítat i obaly zdarma.
Dárek k nákupu
BONUS ZDARMA
Příklad: Pepsi k burgeru zdarma!
Zákazník dostane produkt (například nápoj nebo hranolky) zdarma po splnění pravidel.
Další možnosti nastavení:
- Bonus se přidá k jakémukoli produktu v rámci vybrané kategorie (například hamburgery).
- Hodnota košíku je vyšší než zvolená částka (například „Pepsi zdarma k objednávkám nad 300 Kč“)
Získání bonusu lze podmínit tak, že zákazník musí zadat promo kód při objednávce (například z letáčku zná promo kód „PEPSI“).
Věrnostní sleva
X-TÝ PRODUKT ZDARMA
Příklad: Desátá pizza zdarma!
Systém automaticky sleduje zákazníkovy objednávky a po deváté objednávce pošle zákazníkovi promo kód, který zákazník uplatní u desáté objednávky (dostane tedy desátý produkt zdarma).
Další možnosti nastavení:
- Lze nastavit, po kolikáté objednávce se má promo kód odeslat.
- Je možné určit, které kategorie jsou v rámci objednávky sledovány (například malá a velká pizza).
Můžeme sledovat jen počet objednávek daného zákazníka (nemusí být podmíněno žádnou kategorií). Například po desáté objednávce zákazník obdrží promo kód na něco zdarma.
V tomto případě jsou promo kódy nepřenosné a může je uplatnit pouze zákazník, který objednávky vytvořil.
Peněžní sleva
SLEVA XXX Kč
Příklad: Sleva 100 Kč při objednávce nad 500 Kč.
Další možnosti nastavení:
- Je možné nastavit minimální cenu objednávky, od které se sleva automaticky uplatní.
Procentuální sleva
SLEVA X %
Příklad: HAPPY HOURS sleva 20 % na objednávky od 14 do 17 hodin.
Zákazník dostane procentuální slevu po splnění pravidel.
Další možnosti nastavení:
- Výši procentuální slevy lze jakkoliv nastavit.
- Slevu na objednávku je možné podmínit promo kódem.
- Slevu lze podmínit různými pravidly.
Příklady:
- Sleva 20 % během happy hours (objednávky v určeném čase, například mezi 14–17 hodinou).
- Sleva 15 % na osobní odběr.
- Sleva 10 % v určité doručovací zóně.
- Sleva 25 % na konkrétní kategorii (například nápoje).
- Sleva 20 % při použití promo kódu (například sdílení promo kódu při akci na Facebooku).
Procentuální sleva pouze pro obsluhu
SLEVA X %
Například, sleva na místě pro zákazníka nebo benefit pro zaměstnance.
Do pokladny a administrace přidáme tlačítko s uvedenou procentuální slevou, které se namarkuje k objednávce a tím objednávku zlevní o daný počet procent.
Další možnosti nastavení:
- Výši slevy v procentech lze jakkoliv nastavit.