Nakup dva a jeden získáš zdarma

X + 1 PRODUKT ZDARMA

Příklad: 2 + 1 pizza zdarma, 4 + 1 pizza zdarma atd.

Všechny produkty musí být z jedné kategorie, například Pizza 32 cm.

Další možnosti nastavení:

  • Počet produktů, ke kterým zákazník získá jeden produkt zdarma, můžeme nastavit dle vašeho přání (například 2 + 1, 3 + 1 atd.).
  • Akční produkt je možné nabídnout se slevou, třeba za polovinu ceny (například: dvě pizzy + pizza za polovinu).
  • Do slevy je možné započítat i obal zdarma.

Získání produktu zdarma může být podmíněno tím, že zákazník musí zadat promo kód při objednávce (předem definovaný text, například „nejpizza“).

Nakup tři a dva získáš zdarma

X + Y PRODUKTŮ ZDARMA

Příklad: 4x velká pizza + 2x malá pizza zdarma!

Produkty X a Y jsou z různých kategorií a v libovolném počtu (například 5x velká pizza + 2x malá pizza zdarma).

Další možnosti nastavení:

  • Nastavení počtu produktů, ke kterým je bonus připočten. Bonus může mít také libovolný počet (například 3 + 2, 6 + 3 atd.).
  • Do slevy je možné započítat i obaly zdarma.

Dárek k nákupu

BONUS ZDARMA

Příklad: Pepsi k burgeru zdarma!

Zákazník dostane produkt (například nápoj nebo hranolky) zdarma po splnění pravidel.

Další možnosti nastavení:

  • Bonus se přidá k jakémukoli produktu v rámci vybrané kategorie (například hamburgery).
  • Hodnota košíku je vyšší než zvolená částka (například „Pepsi zdarma k objednávkám nad 300 Kč“)

Získání bonusu lze podmínit tak, že zákazník musí zadat promo kód při objednávce (například z letáčku zná promo kód „PEPSI“).

Věrnostní sleva

X-TÝ PRODUKT ZDARMA

Příklad: Desátá pizza zdarma!

Systém automaticky sleduje zákazníkovy objednávky a po deváté objednávce pošle zákazníkovi promo kód, který zákazník uplatní u desáté objednávky (dostane tedy desátý produkt zdarma).

Další možnosti nastavení:

  • Lze nastavit, po kolikáté objednávce se má promo kód odeslat.
  • Je možné určit, které kategorie jsou v rámci objednávky sledovány (například malá a velká pizza).
  • Můžeme sledovat jen počet objednávek daného zákazníka (nemusí být podmíněno žádnou kategorií). Například po desáté objednávce zákazník obdrží promo kód na něco zdarma.

V tomto případě jsou promo kódy nepřenosné a může je uplatnit pouze zákazník, který objednávky vytvořil.

Peněžní sleva

SLEVA XXX Kč

Příklad: Sleva 100 Kč při objednávce nad 500 Kč.

Další možnosti nastavení:

  • Je možné nastavit minimální cenu objednávky, od které se sleva automaticky uplatní.

Procentuální sleva

SLEVA X %

Příklad: HAPPY HOURS sleva 20 % na objednávky od 14 do 17 hodin.

Zákazník dostane procentuální slevu po splnění pravidel.

Další možnosti nastavení:

  • Výši procentuální slevy lze jakkoliv nastavit.
  • Slevu na objednávku je možné podmínit promo kódem.
  • Slevu lze podmínit různými pravidly.

Příklady:

  • Sleva 20 % během happy hours (objednávky v určeném čase, například mezi 14–17 hodinou).
  • Sleva 15 % na osobní odběr.
  • Sleva 10 % v určité doručovací zóně.
  • Sleva 25 % na konkrétní kategorii (například nápoje).
  • Sleva 20 % při použití promo kódu (například sdílení promo kódu při akci na Facebooku).

Procentuální sleva pouze pro obsluhu

SLEVA X %

Například, sleva na místě pro zákazníka nebo benefit pro zaměstnance.

Do pokladny a administrace přidáme tlačítko s uvedenou procentuální slevou, které se namarkuje k objednávce a tím objednávku zlevní o daný počet procent.

Další možnosti nastavení:

  • Výši slevy v procentech lze jakkoliv nastavit.