Box

Věříme, že gastro nemá být peklo. A proto hledáme člověka, který nám pomůže, aby to tak opravdu nebylo – pro naše klienty i pro nás.
Pokud tě nebaví korporátní prostředí, máš rád/a dynamickou práci, dokážeš si zorganizovat vlastní úkoly a baví tě komunikace s lidmi, jsi náš člověk.

Co ve speedlu oceňují ostatní?

Box

Na práci u nás se mi líbí různorodost a snaha celého týmu posouvat sebe, a tím i celou firmu kupředu. Důležitá je pro mě také otevřenost a super kolegové. Jako fajn benefity vnímám možnost protáhnout si kdykoliv tělo v tělocvičně, vzít s sebou do kanceláře psa, nebo pracovat bez problémů z domu, když mi onemocní děti. Baví mě, že v kanceláři panuje dobrá a přátelská atmosféra.
Jana Sedlaříková – vedoucí péče o klienty

Co tě u nás čeká?

U nás se rozhodně nudit nebudeš. Tvoje práce bude rozmanitá a každý den jiný. Tvým hlavním úkolem bude péče o naše klienty, kteří už speedlo používají, a podpora jejich růstu.

Péče o klienty po akvizici

Po úspěšné akvizici obchodníka přebíráš klienta do své péče. Pomůžeš mu zorientovat se v systému, vysvětlíš, jak z něj vytěžit maximum a budeš jeho hlavní kontaktní osoba.

Servisní hovory

Klientům voláš a oni volají tobě, když potřebují něco upravit, poradit nebo vyřešit. Nejsi „callcentrum“, jsi člověk, který rozumí jejich provozu a pomáhá jim růst.

Upselling a rozvoj spolupráce

Poznáš, co klientům dává smysl – nový modul, marketingová podpora nebo třeba další pobočka. Umíš jim to přirozeně nabídnout a tím pomáháš nejen firmě, ale hlavně jim samotným.

Evidence požadavků a komunikace

Pracuješ s naším CRM, kde zadáváš úkoly pro další týmy, sleduješ průběh a hlídáš, že se nic neztratí.

Spolupráce napříč týmy

Budeš v úzkém kontaktu s marketingem, vývojem i obchodem. Každý projekt je trochu jiný, a tak se ti nikdy nestane, že by ses točil/a v kolečku rutiny.

Péče o zázemí kanceláře

Občas pomůžeš s běžným chodem kanceláře – drobnosti, které dělají atmosféru. Protože v pěkném prostředí se lépe pracuje.

Box

Ačkoliv nejsme velká firma, náš projekt není malý – staráme se o více než 500 podniků v Česku a na Slovensku a přes naši infrastrukturu projde až 20 000 objednávek každý den. Jejich hodnota byla za poslední rok více než 1,8 miliardy Kč. Za tím je více než 1 milion odbavených API requestů denně nebo 1 milion zpracovaných e-mailů měsíčně.

Jak si tě představujeme?

  • Máš zkušenosti s péčí o zákazníky – víš, že spokojený klient = polovina úspěchu.
  • Telefonování ti nevadí (možná tě i baví?).
  • Umíš pracovat samostatně, ale víš, že tým táhne za jeden provaz.
  • Bonusové body, pokud máš blízko ke gastronomii.
  • Domluvíš se anglicky nebo německy? Super, ale není to nutnost.

Co ti nabídneme my?

  • Práci, která tě nebude nudit – každý den je jiný.
  • Motivační ohodnocení od 25.000 Kč podle výkonu.
  • Možnost práce z domova a časovou flexibilitu.
  • Podporu vzdělávání – chceme, abys rostl/a společně s námi.
  • Parkování zdarma a kancelář kousek od nádraží.
  • Čerstvé ovoce a zeleninu každý den.
  • Pravidelné teambuildingy, firemní snídaně a pohodový tým.
  • Pet friendly prostředí 🐾 – naši čtyřnozí kolegové Berta, Ajša a Ricky ti zaručí úsměv každý den (stačí piškotek).
  •  Firemní notebook a zvýhodněný tarif i pro tvou rodinu.

Chceš být součástí týmu, který mění gastro svět k lepšímu?

Pokud se v téhle příležitosti vidíš, pošli nám životopis na topicova@deepvision.cz a pár řádků o sobě – třeba proč by tě práce bavila, co tě motivuje a proč bychom měli vybrat právě tebe. Nehledej v tom žádnou vědu, jde nám jenom o to tě blíž poznat.

Těšíme se na tvou zprávu a věříme, že se brzy potkáme osobně v naší kanceláři v Pardubicích!

Tým speedlo🧡

Na co se můžeš u nás vždycky spolehnout​

Flexibilní
pracovní doba

Možnost
Home Office

Dovolená
sickdays

Dáváme i přijímáme
feedback

Komunikujeme
otevřeně

Podporujeme
iniciativu