Obsah článku
Co budeš mít na starosti?
Account management
- komunikace a péče o stávající klienty (e-mailem i telefonem)
- evidence požadavků od zákazníků v rámci služeb
- kompletace informací a podkladů pro marketingové akce
- proaktivní hledání příležitostí ke zvýšení počtu objednávek u stávajících klientů
Backoffice
- kontrola a ověřování údajů před a po zadání podniku do výroby
- úzká spolupráce s ostatními členy týmu
- koordinace zadaných úkolů napříč firmou
- péče o zázemí firmy
- organizace eventů a výjezdů firmy
Jak jsme si tě vysnili?
- máš zkušenosti s péčí o zákazníky (naši klienti se u tebe budou cítit jako v bavlnce)
- rád/a telefonuješ
- naopak nemáš rád/a stereotyp
- nebojíš se udělat extra krok k vyřešení problému (tomu štěstíčku musíme jít naproti😉)
- práce v MS Office ti nedělá problém
- komunikace v angličtině nebo němčině výhodou
- jsi týmový hráč
Není toho málo, ale za to nabízíme:
🤗 práci ve které se (evidentně) nebudeš nudit
💰samozřejmě peníze a motivační hodnocení podle výsledků
👨🏫 budeme tě podporovat ve tvém dalším vzdělávání
⏰ časová flexibilita a možnost homeoffice
💃 můžeš se protáhnout v naší firemní tělocvičně a pak si dát dobrou kávu
🍏 čerstvé ovoce/zelenina se u nás vždy najde
🏆 pravidelné teambuildingy a společné firemní snídaně
🐶 pet friendly kanceláře (když budeš potřebovat Canisterapii – Berta, Ajša nebo Ricky se o tebe rádi postarají)
🚗 budeš mít kde zaparkovat a pokud jezdíš vlakem, máš to kousek od nádraží
💻 dostaneš firemní notebook
📱 možnost nadupaného tarifu pro tebe i tvou rodinu za zvýhodněnou cenu