Co budeš mít na starosti?

Account management

  • komunikace a péče o stávající klienty (e-mailem i telefonem)
  • evidence požadavků od zákazníků v rámci služeb
  • kompletace informací a podkladů pro marketingové akce
  • proaktivní hledání příležitostí ke zvýšení počtu objednávek u stávajících klientů

Backoffice

  • kontrola a ověřování údajů před a po zadání podniku do výroby
  • úzká spolupráce s ostatními členy týmu
  • koordinace zadaných úkolů napříč firmou
  • péče o zázemí firmy
  • organizace eventů a výjezdů firmy

Jak jsme si tě vysnili?

  • máš zkušenosti s péčí o zákazníky (naši klienti se u tebe budou cítit jako v bavlnce)
  • rád/a telefonuješ
  • naopak nemáš rád/a stereotyp
  • nebojíš se udělat extra krok k vyřešení problému (tomu štěstíčku musíme jít naproti😉)
  • práce v MS Office ti nedělá problém
  • komunikace v angličtině nebo němčině výhodou
  • jsi týmový hráč

Není toho málo, ale za to nabízíme:

🤗 práci ve které se (evidentně) nebudeš nudit

💰samozřejmě peníze a motivační hodnocení podle výsledků

👨‍🏫 budeme tě podporovat ve tvém dalším vzdělávání

⏰ časová flexibilita a možnost homeoffice

💃 můžeš se protáhnout v naší firemní tělocvičně a pak si dát dobrou kávu

🍏 čerstvé ovoce/zelenina se u nás vždy najde

🏆 pravidelné teambuildingy a společné firemní snídaně

🐶 pet friendly kanceláře (když budeš potřebovat Canisterapii – Berta, Ajša nebo Ricky se o tebe rádi postarají)

🚗 budeš mít kde zaparkovat a pokud jezdíš vlakem, máš to kousek od nádraží

💻 dostaneš firemní notebook

📱 možnost nadupaného tarifu pro tebe i tvou rodinu za zvýhodněnou cenu