Co budeš mít na starosti?

Náplň práce

  • Zjišťování informací od klientů: Komunikace s klienty, zjišťování jejich potřeb a požadavků na hardware a software. Příjem objednávek a specifikace, zda klient hodlá tisknout, markovat objednávky na kase nebo řešit rozvoz.
  • Instalace a spuštění systému: Zajištění plynulého spuštění systému bez velkých potíží. Snahou je dosáhnout co největší využitelnosti hardwaru, který sjednal obchodní zástupce.
  • Školení a podpora: Poskytování školení klientům po spuštění systému, využití vzdálené podpory (např. AnyDesk) pro řešení technických problémů.
  • Technická dokumentace: Vedení technické dokumentace, záznamů a komentářů v našem systému (Bitrix).
  • Koordinace a komunikace: Komunikace s account manažery a obchodními zástupci, zajištění, že veškeré potřebné věci jsou dodány a nejsou překážkou pro spuštění systému.

Co budeš určitě potřebovat?

  • Technické dovednosti a schopnost pracovat s IT systémy a hardwarem.
  • Výborné komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka.
  • Schopnost samostatně řešit problémy a ochotu učit se nové věci.
  • Zkušenosti s instalacemi a technickou podporou výhodou.
  • Ochotu občas cestovat k zákazníkům.

Co ti můžeme nabídnout?

  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Různorodou práci a získání mraky zkušeností.
  • Pohodu – neformální, přátelskou atmosféru a fajn kolegy (cca 20 lidí a pár psů k tomu).
  • Mrazák plný zmzliny, dobroty, čerstvé ovoce i zelenina a samozřejmě nekonečný přísun kafe.
  • Možnost nadupaného tarifu pro tebe i tvou rodinu za zvýhodněnou cenu.
  • Pravidelné teambuildingy a společné firemní snídaně.
  • Firemní tělocvičnu a fyzioterapii.