Obsah článku
Co budeš mít na starosti?
Náplň práce
- Zjišťování informací od klientů: Komunikace s klienty, zjišťování jejich potřeb a požadavků na hardware a software. Příjem objednávek a specifikace, zda klient hodlá tisknout, markovat objednávky na kase nebo řešit rozvoz.
- Instalace a spuštění systému: Zajištění plynulého spuštění systému bez velkých potíží. Snahou je dosáhnout co největší využitelnosti hardwaru, který sjednal obchodní zástupce.
- Školení a podpora: Poskytování školení klientům po spuštění systému, využití vzdálené podpory (např. AnyDesk) pro řešení technických problémů.
- Technická dokumentace: Vedení technické dokumentace, záznamů a komentářů v našem systému (Bitrix).
- Koordinace a komunikace: Komunikace s account manažery a obchodními zástupci, zajištění, že veškeré potřebné věci jsou dodány a nejsou překážkou pro spuštění systému.
Co budeš určitě potřebovat?
- Technické dovednosti a schopnost pracovat s IT systémy a hardwarem.
- Výborné komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka.
- Schopnost samostatně řešit problémy a ochotu učit se nové věci.
- Zkušenosti s instalacemi a technickou podporou výhodou.
- Ochotu občas cestovat k zákazníkům.
Co ti můžeme nabídnout?
- Flexibilní pracovní dobu.
- Různorodou práci a získání mraky zkušeností.
- Pohodu – neformální, přátelskou atmosféru a fajn kolegy (cca 20 lidí a pár psů k tomu).
- Mrazák plný zmzliny, dobroty, čerstvé ovoce i zelenina a samozřejmě nekonečný přísun kafe.
- Možnost nadupaného tarifu pro tebe i tvou rodinu za zvýhodněnou cenu.
- Pravidelné teambuildingy a společné firemní snídaně.
- Firemní tělocvičnu a fyzioterapii.