Zákaznická podpora, na kterou se můžete spolehnout!

Zákaznická podpora je bezpochyby jednou z nejdůležitějších součástí speedlo služeb. Jsme tu pro vás každý den od 9 do 22 hodin a nikdy vás nenecháme ve štychu.

Box

Operátoři, technici, administrátoři, account manažeři – všichni se podílejí na tom, aby jste se u nás cítili jako v bavlnce!

Víme, že toho máte hodně a potřebujete rychle najít řešení každodenních problémů, které se na vás valí. Nemusíte si hrát na detektiva ani být odborníkem v IT.  Zavoláte, napíšete e-mail a my se pustíme do práce.

Ať už chcete vyřešit technický problém, upravit jídelníček, nastavit akci nebo propojit integraci, jsme tu pro vás. Vše, co potřebujete, je jedno jediné číslo.

Proč je naše podpora tak skvělá?

  • Jsme dostupní každý den, 7 dní v týdnu.
  • Každému volajícímu věnujeme perfektní péči.
  • Když je potřeba, zaškolíme rovnou při hovoru.
  • Neslibujeme nemožné, ale vždy děláme maximum pro vaši spokojenost.

Box

Máme zkušenosti. Průměrně za měsíc odbavíme 965 hovorů a 639 e-mailů. V roce 2022 to bylo 11 399 hovorů a 5 060 e-mailů od našich klientů.

Společně s návody, které jsou pro vás k dispozici, vás už nic nemůže překvapit!

Na konec vám tedy stačí jen dvě věci:

Infolinka (9:00 - 22:00)
+420 461 049 231
E-mail
podpora@speedlo.cz