Obsah článku
Zkraťte dobu čekání! Dlouhé fronty bývají nepříjemné jak pro zákazníky, tak i pro personál. Umožněte zákazníkům objednávat mobilem, zvýšíte úroveň služeb a urychlíte výdej objednávek.
Box
Chybí vám obsluha? Zákazníci už se nemohou dočkat na své jídlo? Na zahrádce je to jak u suchánků? Pojďme na to jinak!
Co je speedlo číšník?
Speedlo číšník je jednoduchá webová aplikace, přes kterou si zákazníci mohou objednat v restauraci, na zahrádce, na fesťáku, nebo v hotelovém pokoji. Není potřeba žádná instalace ani registrace. Zákazníkovi stačí naskenovat QR kód a hned uvidí nabídku. Jednoduše si přidá do košíku to, na co má chuť, vybere způsob platby a odešle objednávku.
Sečteno a podtrženo, mobilní číšník:
- Zvyšuje průměrnou hodnotu objednávky.
- Doplňuje práci obsluhy a pokryje chybějící personál.
- Šetří čas a minimalizuje provozní náklady.
Kam se speedlo číšník hodí?
Všude tam, kde jsou fronty
Nenechte zákazníky čekat ve frontě, jen aby vám řekli, co si dají. Umožněte jim objednat z mobilu a systém je automaticky informuje, jakmile bude objednávka připravena. Tak si mohou užít vaše jídlo a ještě akci, na kterou přišli!
Zahrádka
Máte velkou zahrádku a personál se může uběhat, aby to všechno zvládl? Ušetřete čas tím, že si zákazníci objednají přímo od stolu a pak už jim to jen přinesete.
Výdejní okénko
Už chraptíte z toho, jak stále voláte z okénka, že tam někdo má tu studenou klobásu a teplou dvanáctku? Netrapte hlasivky. Nechte naše SMS notifikace přivolávat zákazníky za vás.
Hotely
Nabídněte svým hostům nadstandardní možnosti objednávání, jako třeba snídaně rovnou na hotelový pokoj.
Akce všeho druhu
Občerstvení do závodního depa, piknikový košík na deku v parku, popcorn a Cola v autokině a další.
Jak mobilní číšník funguje v praxi?
Zátěžovým testem náš speedlo číšník prošel na Sportovním parku v Pardubicích, kam každý rok zavítá více než 100 000 návštěvníků.