Obsah článku
Poznáváte se? Tyto problémy vám pomůžeme vyřešit:
- Nestíháte vyřizovat všechny objednávky, protože vám chybí personál.
- Vystresovaná obsluha je neustále na telefonu.
- Špatně předané informace do kuchyně.
- Chaos v kuchyni a ztráta času při připravování jídla.
- Obsluha nemá přehled o řidičích.
- Nesprávně přepsané adresy pro kurýry a další chyby v objednávkách.
- Tištěné menuboardy se často přepisují, a vy kvůli tomu musíte nahánět grafika.
Ať už chcete převést procesy do digitálu nebo vám nevyhovuje současné řešení, jste na správném místě.
Informační box
Ve zkratce nabízí speedlo ucelené řešení pro jakékoliv restaurační podniky, které chtějí mít potřebné procesy co nejvíce zautomatizované. Od objednání, zúčtování pokladnou, přes předání objednávky do kuchyně, až po převzetí hotového jídla řidičem, kterého může podnik sledovat a podle toho plánovat další objednávky.
Co pro vás můžeme udělat?
Webové stránky
Na které je radost se dívat! Nabízíme tvorbu profesionálních webových stránek na míru. Web slouží jako středobod celého podnikání a zvyšuje důvěryhodnost.
Prodejní aplikace
Ze které se objednávky jen posypou! Připravíme pro vás prodejní aplikaci, která funguje na mobilech, počítačích i tabletech. Aplikace bude mít vaše logo, barvy a základní grafiku. Samozřejmostí je propojení s platební bránou.
Jednoduchý pokladní systém
Který vám pomůže ušetřit! Díky speedlo pokladně nemusíte pořizovat samostatné pokladní řešení. Ušetříte tak náklady a všechny informace držíte na jednom místě.
Potřebujete tisknout pouze účtenky a kuchyňské bony? I na to máme řešení! K notebooku připojíme tiskárnu a po přijetí objednávky se vše vytiskne, rychleji než řeknete hamburger.
Aplikace pro telefonické objednávky
Díky které zrychlíte vyřízení objednávek po telefonu! S touto aplikací budete mít veškeré informace o vašem zákazníkovi k dispozici ještě předtím, než přijmete hovor.
Aplikace caller automaticky vyplní jméno a příjmení zákazníka a také adresy na které zákazník pravidelně objednává.
Aplikace pro řidiče
Dokonalý přehled nad řidiči! Stačí kouknout a hned vidíte, kolik toho řidič rozvezl, jak dlouho mu trvala cesta, jestli dodržuje slíbené časy a kde se právě nachází. A až se bude vracet zpět, budete o tom vědět!
Digitální menuboardy na plac
Snižují chaos a šetří čas! Používáte tištěné menuboardy, které musíte kvůli častým změnám neustále přepisovat? Naše digitální menuboardy vás toho ušetří! Digitální menuboardy se automaticky aktualizují, jakmile upravíte produkty v administraci. Jsou ve vaší grafice, umí se měnit podle času a fungují na každé televizi!
Administrace na všechno
Ve středu všeho stojí naše administrace, kde máte to co potřebujete:
- Všechny objednávky z různých systémů na jednom místě.
- Jednoduše upravujete své menu. Všechny změny se navíc okamžitě zobrazí také na webu, v prodejních aplikacích a na digitálních menuboardech.
- V reálném čase vidíte pohyb vašich řidičů na mapě.
- Sledujete prodejní statistiky, statistiky hovorů a skladové pohyby.
- Máte přehled nad daty zákazníků a jejich historii objednávání.